måndag 19 september 2011

Sol sol, underbara sol

Hade först världens idé på hur jag skulle måla mina naglar idag! 
Satt i lugn och ro på altan, när de helt plötsligt kom en katt krypande understaketet :P Detta uppskattade inte min publik, som flög iväg, och jag efter:P Hopp över staketet som tack och lov inte är så högt och in i buskarna. 

Som tur är har hon tydligen lite respekt för mig för hon kom faktiskt smygandes tillbaka när jag ropade, och hon visste mycket väl att hon gjort fel. 
Skönt för jag kände inte för att jaga henne Halmstad runt :P 

Lizze som publik, dock hade hon inte halsband på sig när hon jagade katten och jag förstår inte hur en hund med så mycket extra skin kan bli hal som en ål! 

Staketet som vi invigt att hoppa över. Tänker dock inte göra de igen!

Tånaglarna hann iaf få sig en omgång och dom hann tydligen torka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar