fredag 30 september 2011

Ikea och annat kul

Hänt mycket denna veckan! Har bla hunnit med ett besök på ikea och inhandlat lite mer saker till lägenheten. Vissa saker mycket nödvändiga som tex hyllor och sånt andra mindre nödvändiga som typ ljus och dekorativa stenar :P Meen sånt ska man ju oxå ha ;)
Så nu väntar bara den underbara uppgiften att skruva upp och ihop allt, tur att jag jobbar, så kanske jag slipper ;)
Hittade en spegel som jag blev extremt kär i, den sitter nu på hall väggen och jäklar va fint de blev! :D

Igår var jag på insulinutbildning med jobbet, vet egentligen inte varför jag var där:P Kände mest att jag satt av tiden och blev mest extremt full i skratt när vi skulle "prov sticka" i en stressboll, men jaja sånt kanske oxå är nyttigt, speciellt när man haft insulindeligation i sisådär 4 år ;)

Idag kom hela familjen från Alingsås, mycket mysigt!
Först blev de en härlig promenad på stranden, i solen, så ja jag har bränt mig lite på axlarna :P
Sen blev de fika på altanen :) Härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar